Η απομυθοποίηση των αρσενικών του κινηματογράφου

Στην κοινότητα μας, είναι μόδα πλέων να προσθέτονται (ανάλογα με το θέμα) videos όπου δείχνουν τους σταρ του cinema να αριστεύουν σε ρόλους που τους αναδεικνύουν σαν τα απόλυτα αρσενικά.
Και φυσικά εμείς να παρακολουθούμε και πιθανών να ζηλεύουμε τον τρόπο τους και να παρακαλάμε να τους μοιάσουμε έστω και λίγο, ώστε να μπορέσουμε να αποκτήσουμε και εμείς με την σειρά μας, εκτός από τον τρόπο τους, παρόμοιες -σε ομορφιά- γυναίκες.

Γενικά το Hollywood είναι μια ωραία φούσκα για τον καθένα σταρ, αφού όπως κατά καιρούς έχουμε δει, οι σταρ ή σε ναρκωτικά θα πέφτουν ή θα αυτοκτονούν, πράγμα που σημαίνει ότι το χρήμα, οι γυναίκες και η δόξα δεν φέρνουν την ευτυχία. Μάλιστα, είχα διαβάσει παλιότερα και ένα πολύ καλό, ότι αυτοί που γίνονται ηθοποιοί το κάνουν για να έχουν φήμη και όταν γίνουν διάσημοι προσπαθούν με κάθε τρόπο να περνάνε απαρατήρητοι.

Παλιότερα, είχα διαβάσει μια συνέντευξη του Τζορτζ Κλούνεϊ, ο οποίος έλεγε ότι αν δεν ήταν διάσημος, δεν θα τα πήγαινε καθόλου καλά στις σχέσεις του, αφού δεν μπορεί να πλησιάσει μια γυναίκα σε ένα bar και να την γνωρίσει.
Επίσης είχα διαβάσει για τον Brad Pitt, ότι όταν είχε πάει στο Los Angeles (νέος και άγνωστος ασφαλώς), δεν μπορούσε να «σταυρώσει» γκόμενα που λέμε.

Η σκηνή στην βιβλιοθήκη με τον Κλαρκ Γκέιμπλ και η ανάλυση της από τον David DeAngelo

Έτσι, ήθελα να ψάξω περισσότερες πληροφορίες για τους σταρ γενικά και έπεσα σε αυτό το άρθρο, αποσπάσματα του οποίου παραθέτω παρακάτω. Δεν γνωρίζω αν οι πηγές του είναι αξιόπιστες, αξίζει όμως να το διαβάσει κανείς.

Πόσες γυναίκες ένιωσαν ζήλια όταν ο Τζορτζ Κλούνεϊ εμφανίστηκε με την Ελιζαμπέτα Κανάλις στα κόκκινα χαλιά της Βενετίας λέγοντας μέσα τους «την τυχερή!».
Κι όμως, αυτός ο γόης των σαράντα οκτώ Μαΐων με τους γκρίζους κροτάφους και το εκπληκτικό χαμόγελο δεν είναι τόσο «αποδοτικός» όταν βρεθεί τετ α τετ με μια γυναίκα σε προσωπικές στιγμές!
Σε συνέντευξη της Σάρα Λάρσον, με την οποία ο Τζορτζ Κλούνεϊ είχε σχέση που διήρκεσε περίπου δυόμισι χρόνια, αμέσως μετά τον χωρισμό τους είχε δηλώσει: «Ο Τζορτζ, μια μηχανή του σεξ; Οχι, βέβαια… Μία φορά τη μέρα και πολύ είναι… Και από επιδόσεις, είναι ανάλογες με εκείνες ενός υπαλλήλου τις τράπεζας!»

Η Τζόαν Κρόφορντ είχε δηλώσει για τον Γκέιμπλ: «Είναι πολύ καλύτερος στην κάμερα παρά στην κρεβατοκάμαρα». Έτσι απλά, λακωνικά και με το στυγνό στιλ της είχε περιγράψει με οκτώ λέξεις τις μη αποδόσεις του θρυλικού Κλαρκ Γκέιμπλ. Τα λόγια της δυστυχώς για τον διάσημο ηθοποιό δεν πήγαν στα «Όσα παίρνει ο άνεμος». Έμειναν στην ιστορία κατατάσσοντας τον άνδρα με το σκληρό και αδυσώπητο βλέμμα στη λίστα με τους διάσημους «άθλιους» της κρεβατοκάμαρας.

Ο Μαρτσέλο Μαστρογιάνι δεν το έπαιξε ποτέ ούτε μεγάλος γόης ούτε ο τέλειος εραστής. Για έναν εραστή που σερνόταν στο κρεβάτι μιλούν οι γυναίκες που πέρασαν μια νύχτα με τον Ιταλό γόη, γιατί για περισσότερες δεν ήταν…

Η Πρισίλα μετά το διαζύγιό της με τον Ελβις Πρίσλεϊ είπε: «Ποιος; Ο Ελβις; Αυτός είναι ένα μεγάλο “χαζοχαρούμενο μωρό”»!

Επίσης για τον Μάικλ Τζάκσον, τα όσα ακούστηκαν μετά τον θάνατό του για την ερωτική του ζωή είναι απογοητευτικά. Η πρώτη του σύζυγος, η Λίζα-Μαρί Πρίσλεϊ, ακολουθώντας τα βήματα της μαμάς της είχε πει ότι με τον Μάικλ δεν έκαναν συχνά έρωτα. Έδιναν μόνο φιλιά, ενώ άλλες πιο νεαρές φίλες του που είχαν σχέσεις μαζί του όταν ακόμα ήταν στην εφηβεία ή λίγο μετά περιέγραψαν ένα τρυφερό αγόρι που σταματούσε μόλις έφθανε η ώρα του σεξ.

Ακόμα και το αξεπέραστο σύμβολο του σεξ, ο Μάρλον Μπράντο, χρωστούσε τη φήμη του στο ανδροπρεπές στιλ του και το σκοτεινό και μυστηριώδες βλέμμα του. Η αλήθεια όμως ήταν εντελώς διαφορετική. Η πρώτη σύζυγός του, η Αννα Κάσφι, με την οποία έφτασαν στο σημείο να παίξουν ξύλο για το όνομα του παιδιού τους, είχε μιλήσει για έναν Μάρλον Μπράντο νωθρό, κουρασμένο και εξαντλημένο, που σαν εραστής δεν έλεγε τίποτα. Στο κρεβάτι ήταν παθητικός, ανήμπορος και βαρύς όσο και η φήμη του. Είχε πολλές ερωμένες, αλλά στηριζόταν στο όνομά του για να κάνει σχέσεις και όχι στο ταλέντο του ως εραστής είχε πει η ηθοποιός στα χρόνια που ακολούθησαν μετά τον χωρισμό τους. Αν δεν ήταν αυτός που ήταν, καμία γυναίκα δεν θα καθόταν μαζί του, γιατί δεν είχε να της προσφέρει τίποτα. Ηταν ο πλέον βαρετός τύπος για παρέα και για έρωτα είχε πει η Αννα Κάσφι, η οποία τον άντεξε μόλις δύο χρόνια. Έπειτα ζήτησε και πήρε διαζύγιο γιατί το βαρέθηκε το έργο… Ο Μπράντο ήταν όλο απιστίες, προφανώς γιατί έτσι επιβεβαιωνόταν, όπως είχε παραδεχθεί η Κάσφι.

Για έναν γοητευτικό άνδρα που όμως, αν τον πλησίαζες περισσότερο, δεν σου έβγαζε «αντρίλα» είχε μιλήσει και η Σοφία Λόρεν αναφερόμενη στον συμπρωταγωνιστή της Κάρι Γκραντ στην ταινία «The Pride and the Passion».

Με λίγα λόγια λοιπόν, όπου ακούς πολύ βαρβατίλα, κράτα και μικρό καλάθι.